dijous, 17 de febrer del 2011

Vicenç Navarro sobre la revuelta egipcia

Interesante carta de Vicenç Navarro sobre "Lo que no se conoce sobre Egipto". Echadle un vistazo...

Ultima Hora:
17/02/2011 - 22:21 hora del Caire
La televisió egípcia acaba d'anunciar que s'ha decretat presó preventiva a l'anterior ministre d'Interior, Habib el Adly, així com al que fóra ministre de Turisme i al de Construcció. Entre altres també s'ha detingut a Ahmed Ezz, antic secretari de formació del Partit i president del comitè de planificació i pressupostos del Parlament. Com us podeu imaginar, son peces importants de l'anterior Règim. Alguns ja els havien privat de viatjar en els darrers dies. La notícia ha estat confirmada per altres mitjans. Actualment estic escoltant la notícia a OnTV.

Aquí està el moment històric en que Ahmed Ezz, juntament amb els dos ministres, entren a la presó de Qatta.




1 comentari:

  1. Hola company/a,
    he seguit el teu bloc amb interès des que va començar la revolta i et felicito per la informació que hi publiques.
    Jo havia de volar al Caire el 28 de febrer, però m'han cancel·lat el vol i finalment hi seré del 17 al 30 de març. Seria un plaer conèixer-te.
    Et deixo el meu correu electrònic per si et vols posar en contacte amb mi: pere_rusky@hotmail.com
    I el meu bloc, pendent d'actualitzar: voltaalafrica.wordpress.com
    Merci i fins aviat!

    ResponElimina